Sayfalar

31 Ekim 2012

Resimli Türkçe ingilizce Tombala

Ecrin bana çok bağlı bir çocuk olduğu için dönem ecrini ana sınıfına götürüyordum.
Ana sınıfı öğretmenimiz tanıdık olduğu için bende sınıfta duruyor Ecrini seyrediyordum.Kreş hazırlığı yapıyorduk.Orada ki çocukların kendinden büyük olmasına rağmen gayet iyi uyum sağlıyordu.

Onlarla oynasa da hep göz bendeydi acaba oradamıyım diye kontrol ediyordu.
En son oynadıkları oyunu çok sevdiği için sanırım bana hiç bakmadı bile.
Tamamen oyuna dalmıştı.
 Oynadıkları oyun ahşap bir tombala idi.Çok sevdiği için hemen buralarda ahşap tombala aradım ecrinin yaşına uygun eğitici olsun istedim ama bulamadım. İnternet de gezinirken resimli Türkçe İngilizce tombala gördüm hoşuma gitti..Ve bu tombalayı aldık.

Gerçekten de çok sevdi.Ailecek akşam yatmadan önce tombala sabah kalınca tombala oynadık tatilde.Şimdi okulu olduğu için okuldan gelince ve akşamları oynuyoruz :)
Küçük hanım tombala oynarken sadece tükçe söylenmiş kelimeleri kabul etmiyor. 
İngilizcesinide söyleyeceğiz her defasında unutursak eğer anne ,baba koyunun İngilizcesi ne diye soruyor.
.Hem oynuyoruz hem öğreniyoruz :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...