Sayfalar

12 Kasım 2012

Çuf çuf çuf

Uzun zamandır Ecrin trene binmek istiyordu bir türlü binmek kısmet  olmamıştı.Perşembe günü bindirmeye kadar verdim tren saatleri öğrendim.Okuldan ecrini almaya gittim senin çok isteğini bir şey yapacağız dedim.
Bilmeden sevindi daha :) 
Trene bineceğimizi söyleyince çok hoşuna gitti.Yol ortasında hoplayıp zıplamaya başladı  holey  holey eşliğinde :)        


 Son dönemlerde bir tren merakı vardı zaten.Ne zaman bir tren görse bi trene binemedik dimi anne ? Ne zaman bineceğiz ? lütfen binelim  bunların üzerine çok uzatmadan bindirmek istedim .



Ve dilinden düşmeyen okulda ellerini yıkamaya giderken söylediklerini tren şarkısını her fırsatta evde söylüyordu.

BİR SAĞA BAKTIM

BİR SOLA BAKTIM
LOKOMOTİF YAPTIM ÇUF ÇUF  ÇUF..


Bindirmesine bindik ama biraz sorunlu geçti tren saat 16.45 te varmış.Ecrine önce eve gideceğiz deyince üzüldü, ağladı daynamazmış. İkna etmem çokta kolay olmadı  :(  Eve geldik meyvesini  yedi.Masal okuduk ,boyama yaptık,çizgi filim izledi.Aklına gene tren geldi. Gene başladık mızıldanmaya birazda hastalığının verdiğini huzursuzlukta var tabi.Neyse yavaş yavaş hazırlanıp çıktık biraz çarşıda dolaştık tren istasyonuna gittik.Bizim trene daha 40 falan  :)) Anne tren geldi koş koş binelim diyor gelen trenlere :)

 Orada çok zorun yaşamadık sadece biraz fazla sabırsızlandık.Sonunda bizim tren geldi kalkış saatini beklerken biz treni incelemek için hemen bindik.Ecrin trende de televizyon olacağını düşünüyormuş.Otobüs gibi :))) 

Bunun televizyonu nerede anne ben göremiyorum.Bunun üzerine biraz konuştuk ve trenin her yerini incelik.Tren içinde uzun bir süre geztikten sonra ecrin bir yer beğenemedi dolaştık durduk bizi görenler Ecrine sen hala yere beğenemedin mi deyince ecrin şimdi beğenicem diyerek hemen söyleyen ablalarının yanını seçti :)

Bu defa trenin kalkışını için sabırsızlandık.Hadi tren git.Anne gitsin ne zaman gidecek merak ediyorum ben .Hemen gitsin Of gitmiyor ..Hıh hıh sıkıldım ben.Çuf çuf tren...

 Tren gitmeye başlayınca ecrin çok sevindi. Holey holey gidiyoruz :))

Bağıra bağıra  bir sağa baktım ,bir sola baktım  lokomotif yaptım çuf çuf çuf  söyledi durdu.Her çuf çufta birde zıpladı :)Öyle sanıyorum ki yakınımızda herkes ezberlemiştir bunu :)


Kısa süren  tren yolculuğumuzda çok keyif aldık.İndikten sonra trenin gitmesini bekledik.Trene el salladı.


                                                 Mutluydu, Mutluydum ve Mutluyduk :))




                          Merak...                                                Sabırsız bekleyiş..






Akşam babamız  aldı bizi eve geç döndük.

Gene son günlerde ortaya çıkan kanguru gibi zıplamamız var.Yere bir şeyler koyup üzerinden zıplıyor daha doğrusu zıplamaya çalışıyor :)
Ayakkabı kutusunun kapaklarını diziyoruz onların üzerinden zıplamaya çalışıyor.
Eve geldikten sonra ecrin ayakkabı kutularını istedi çıkardık.Anne bunları bantla 
yapıştırır mısın dedi yapıştırdım.

Bebeklerine tren yapmış işte trenimiz :)))
Uyku zamanımız geldiği için treni güzelleştirme vaktimiz yoktu ama.
Daha sonra oynaması için güzelleştireceğiz. Üzerini kaplama kağıdı ile kaplayıp  tekerlekler yapacağız.O anda aklımıza ne gelirse :))
  


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok güzel olmuş tren maceranız :) bız oğlumda henüz forumdaki cuf cufla idare ediyoruz .bakalim ne zaman kısmet olacak bize tren ben bile hayatımda 2 kere bindim çünkü. :)) a.smeral

Ssmeral dedi ki...

:)sağol cnm evet çok keyifliydi oyuncak trenlere bizde bindik ama gerçeği kadar keyif almadık en kısa zamanda binersiniz inş. sizde..

deniz yasemen dedi ki...

elinize sağlık güzel olmuş bloğunuz :)) bende linkinize gidemedim hata verdi, merak ettim etkinliğinizi :))

Ssmeral dedi ki...

çok teşekkür ederim sağ olun ..sitemizde minik ayaklardan kelebek etkinliğiydi :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...