Sayfalar

10 Kasım 2012

Ecrin'in Okul İçin Kitap Seçimi..

Kreşte her cuma  oyuncak götürme günü oluyor.Ecrin sevdiği oyuncak sırasına göre her cuma bir oyuncağını götürüyordu

Akşamdan seçip unutmasın diye kapının önüne hazırlıyordu :)
Bu perşembe okuldan geldiğinde  sordum hangi oyuncağı götüreceksin  kızım.Oyuncak değil kitap götürmek  istediğini ver kitapları çıkarmamı istedi.

Kitapları çıkardım ve işte odamızın hali :)) Bunlar görünenler birde alta kalanlar var .Kitaplar kızıma az görünmüş olmalı ki boyama ve diğer kitapları da eklemiş..:))




Uzun süre bu halde kaldı odamız.Ecrin kitapları açıp açıp resimlerine bakarak ve okuduklarımdan aklında kalanları anlattı .Ben kızı oldum o benim annem :)) Ara ara soru sormayı imal etmedi :) Kızım dinliyor musun diye soru soruyorum dedi :))) Soruları cevapladım masalımız son bunda uzun bir süreden sonra..


Son olarak okul için 4 kitap seçti seçerken bana da sordu.istediği 4 kitabı hazırladık okula götürmesi için..


 Bu kitap adından da anlaşıldığı  gibi çocukların  gereksiz şeylerden korkmasını sağlıyor ve bazende biraz korkmanın iyi olduğunu anlatıyor.

Ecrin karanlıktan ,gök gürültüsünden , şimşek çakmasından  korkuyordu.Bu kitap sayesinde korkularımızı yendik biz..

Karanlıktan korkan bir çocuk için az bir ışıkla define bulma oyunu oynamak.

Şişmek çaktığında kulaklarımız tıkayarak çakan şimşekleri sayma oyunu oynamak.Gayet keyifli ve güzel geçmişti :))

İçerisinde sudan ,doktordan,anne babasının onu bırakmasından,canavarlardan,gürültüden korkmaması gerketiğinide anlatıyor..






Bu kitap görgü ve nezaket kurallarını eğlenceli bir şekilde  öğretiyor.
Resimleri çocukların ilgisini çekiyor..



 Vücudumuzun bölümlerinden bahsediyor.Dokunma,koku alma,duyma,görme,sağlık,çok büyümüşsün,insan vücudu ve kemikler..















İçerisinde birden çok masaldan oluşan güzel bir masal kitabı her konun sonunda 2 tane soru ve labirentleri var..




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...