Sayfalar

21 Kasım 2012

Evden çok uzakta istanbul'dayız..

 Cuma akşamı istanbul'a gelmek için yola çıktık.Ecrine önceden babamızın bizimle gelmeyeceğini söyledim.Evimizde bizi bekleyecek diye anlatım önce kabul etmedi babamda gelsin dedi.

Baban burda senin için bir süpriz yapıcak dediğimde  kabul etti.Süpriz gazeteden biriktirmiş olduğumuz masalcı tavşandı.


Otobüse bindik babamız otobüsün kalkmasını beklerken.Ecrin otobüsün içinden sanki babası duyuyormuş gibi konuşuyordu.

Babacım sen bizi burda bekle sakın gitme biz 2 gün kalıp gelicez.
2 gün değil kızım 9 gün  sonra dönücez.
Baban seni duymuyor annecim dedim bu defa bağırrarak söyledi :))) Sesli söylerse duyacağını düşünmüş :) Sonra duymadığını anladı..

15-20 dak sonra  babamda gelsin ben babama gidicem diye ağladı :(  Şöföre söyle anne bizi babama götürsün geri dönsün.Lütfen anne babama gidelim.Ben babamı çok özlerim.O öyle dedikçe çok üzüldüm göz yaşlarımı tutmadım..Babamızı aradık konuştuk molada indik biraz daha iyi oldu mızıldanmadı.Ama bu defada babası yanımızda gibi davrandı.

Oy kuzum yaaa...Patlamış mısır aldık.Kendi yedi, bana verdi sonra sanki babası yanımızda gibi babacığım aç ağzını diyerek uzattı :(((

Çok şanlıyız (Çok şanslısın meleğim mükemmel bir baban var )


11 saat süren yolculuğumuz bu defa daha rahat geçti.

Ecrin 26 aylıkkken geldiğimizde zorlanmıştım tuvalet eğitimine alıştığı için otobüste bez takmak istememişti.Geceleri tuvalet kaltığı için takmamız gerekiyordu.1 hafta öncesinden başlamıştım ikna etme çalışmaları anneannenin evine girince hemen çıkarız diye söz vermiştim.

Nazilliden bindik daha aydına gelmeden tuvaletin geldiğini söylemişti.20 dak. vardı daha aydına gelmemize kızım bezin yap hemen değiştiricem dedim anne yapamam.Ben abla oldum diyerek mızıldandı.Molada indik yaptı. Bu defa izmire gelmemize yarım saat  varken karnım ağrıyor demeye başladı. Gene nedediysem bezine yapmayı kabul etmedi.

Şöför dur karnım ağrıyor  :) diye diye yarım saat  mızıldandı bekledi.

İzmir'e geldik şöföre söyledim  inip geleceğimizi acele edin hemen kalkıcaz dedi.Tamam diyerek

gittik.
Nekadar acele etsekte 10 dakkikadan fazla sürdü.Azdaha  otobüsü kaçırıyorduk :)) Son ande bindik.
Yolun sonrasında sorun yaşamamıştık.

Geçen yıl bunları yaşayınca Ecrine gece  İstanbul'a giderken bez takalım mı sana dedim.


Hahaha  gülerek çok komiksin anne dedi :))) Çok komik anne , çok komik anne diyerek gezindi bir süre :)))

Olmaz anne  ben büyüdüm artık bez takamam o beni rahatsız eder.
Kızım gece tuvaletin gelirse  hemen durmaz otobüs.
Durmasın anne ben tutarımki artık.
Peki kızım sen nasıl istersen..
Ben ablayım anne unuttun galiba sen ..
Ben böyle ablayı yerim yerrrrr...

Güzeller güzeli abla kızıma teşekkürederim sorunsuz geldik :)

İnş. rahat döneriz..

Ecrin burda geceleri biraz huzursuz uyuyor sanırım yerini ve babasını özlüyor.Gece yarısı uyanıp bana küstüğünü söylüyor :((( O öyle yaptıkça ben uyuyamıyorum..


Anne daha çokmu kalıcaz burda ?

Neden kızım babanımı özledin ?
Yok anne sordum..
Böyle desenede babasını özlediği belli.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...