Sayfalar

2 Kasım 2012

Vazgeçilmez kum..

Nerede kum orada Ecrin :)  Kumlarla oynamayı çok seviyor .3 hafta önce gittiğimiz  ovada biz böğürtlen ve zeytin toplarken ecrin kumlarla haşır neşir oluyordu .Bir şeyler yapmaya çalışıyor  kovasını kum dolduruyor  döküyor. Bir yandan da bize laf yetiştiriyor. Biz eşimle konuşurken konunun ortasından dalıyor cevap veriyor anlasa da anlamasa da uygun bir şey bulup yapıştırıyor bizim lafımıza :)Aslında seviyorum bu huyunu yani her konuya eşlik etmeye çalışıp fikir vermesini ..

Böğürtlenleri eve getire kadar dayanamayan ecrin hemen oracıkta yıkadık yedi .İşimiz bitti gidiyoruz artık deyince ecrin hanım başladı mızıldanma ya ben daha kum onyucam  gitmeyelim.
Lütfen anne ,baba birazda kalalım dedi.İsteği üzerine küçük hanımın kaldık biraz daha ama gidelim deyince gene başladık.Kumları bırakmaya hiç niyeti yoktu.Bende peki o zaman kovaya  kum doldur birazda evin balkonunda oyna deyince çok sevindi bu fikri iyi fikir anne diyerek kabul etti ..kumları eve getirdik balkonda biraz daha oynadı kumlar balkonda yarında duracak söz veriyorum deyince içeri geldi ve mis gibi yıkadım kuzumu ..

Ertesi gün okuldan geldi kumlara baktı yaşasın duruyor diyerek mutlu oldu :) anne söz verdiğin için yıkamadın dimi dedi.Evet kızım. Söz verince yapılır dimi  dedi :):))) tabi söz çok önemlidir eğer yapmazsak verdiğimiz sözleri tutmazsak kimse  bize inanmaz diyerek anlattım ama ecrin buları zaten biliyormuş :)))) Ben bunları biliyorum diyerek güldü :)))

Neyse son olarak kumlarımız ile  oynadık.Artık kumların olmayacağı söyledim. Ve ecrin uyunca balkonu yıkadım..


Kumdan dağ yapmış arabaları dağa tırmanıyormuş :))





Küçüklüğünden  fotoğraflar. Elleri eh olmuş :) Onu gösteriyorken.Hem elinin kirlenmesinden rahatsız oluyordu hemde oynamaktan vazgeçmiyordu....









Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...