Sayfalar

5 Aralık 2012

Gökkuşağı Tuz Tepsisi




Hazırlaması çok kolay. Gökkuşağı renklerindeki el işi kağıtlarını kutunun içerisine yapıştırdım tuz , çizim içinde fırça ekledim..
(Ecrin fırçadan çok elinle yapmayı tercih etti )

Azra Ecrin öğlen uykusundayken hazırladım uyandığında hoşuna gideceğini düşündüm.

Uyanınca gösterdim .Çok hoşuna gitti..

Uykulu haliyle pek tatlıydı  daha ayılamamış iken oynamaya çalışması  :))

Tepsiyi görünce ilk aklına gelen el izini çıkarmak oldu.Tam oyuna başladık babamız geldi. 

Ecrinin  isteği üzerine bizde el izimizi çıkardık yanına da küçük elinin  izini çıkardı :)
                                                   






 


 El izlerimiz bitince ben sayı çizim sen söyle dedim.Kabul etmedi ben çizim sen söyle annecim dedi. Ve 1 sayısını çizdi..


8 ile 7 sayısını da çizdi ama resmini çektirmedi şimdi başka bir şey yapıcam diyerek bunları çizdi.
Gülen yüz.
Kalpler ve çizgi..


Lolipop şekeri imiş  buda :)
 Tahmin ettiğim gibi ecrin çok sevdi..Akşam birlikte odasını toplarken kaldıracağım sandı annecim kaldırma ben  biraz daha oynayayım uyumadan önce lütfen. 

Biraz daha oynadıktan sonra yarın oynamak üzere kaldırıldı..


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...