Sayfalar

8 Aralık 2012

Manyetik Lego İle Şekiller

Yazılar hep annemin dilindendi bugün bir değişiklik yapalım dedik :))))

Sabah kavaltımız dan sonra hemen ödevlerimi yapmak istedim.Önce ödevlerimi bitirdim sonra meraklı minik dergimizi inceledik.Biraz pastel boya çalışması yaptım.Boyadan sıkılınca.

Anneme misketlerim ile oynayacağımı söyledim annem misketleri verirken.
Manyetik legolarımı görünce fikir değiştirdim.

Legolarımı aldım kendi kendime şekiller yapmaya başladım.Annem görünce tek tek  yaptıklarımı sordu .

Uçurtma ,balon ,üçken piramit,baklava dilimi ve arabalarının yavaş gitmesi için bir şey yaptığımı söyledim.Ama bunun adını bilmediğim için  anlatmakta zorlandım.

Biraz sitem ettim.Aslında annem baştan tümsek dedi ama ben hayır diyerek ihtiraz ettim :) 

Anlatabilmek için hemen arabamı alıp canlardırma yaptım.Canlandırma sonunda annemle konuşarak ikna oldum .Adı tümsekmiş..

İşte bunlarda yaptıklarımın resimleri.Ben çektim .:)
Legolar ile istediğim şekilleri yapınca oyun hamuru ile oynamak istedim.

Okulda hamurdan koltuk yapmıştım evde anneme göstermek için bir koltuk yaptım..
Sonra aklıma oyun hamurdan parmak kuklası yapmak geldi  annem kalem ile göz ve ağız çizdi karşılıklı konuşturduk.

Güzel keyifli bir gün geçirdim.
Çizelgemdeki görevlerimi yaptım, boyadım ve uykuya daldım..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...