Sayfalar

24 Aralık 2012

Türk Sanat Müziği Konseri...



Cuma akşamı babamın arkadaşının  daveti üzerine Türk Sanat Müziği konserine gittik.

İlk defa gittim Türk Sanat Müziğine (daha önce annemle babam beni bırakıp gitmişler :(
Bunu da öğrenmiş oldum ..Ama türkü konserine gitmiştim ve sevmiştim en çokta efenin çıkıp oynamasını sevmiştim.
Efeden birkaç hareket öğrenmiştim :))

1 Saat sonrasında ilk mola verildi ve annem ile babam benim sıkıldığımı düşünerek.Kalkmak istediler.
Benim fıkrimi sorunca şaşırdılar gitmeyelim dedim.Sıcak olduğu için kalkma kararı alındı.

Ben kalmak istemiyorum dedim.3 Yaşındaki bir çocuğun Türk Sanat Müziği konserini sevmesi biraz garip karşılandı sanırım .Etraftakiler bir bakış attı.. :))

Başka yer fikriyle ikna oldum gene :) Soğuk havada sıcak bir sahlep fikri.İlk defa içtim sahlebi ve beğendim..

Ev yolunda annem benle oyunlar oynadı hopladık , zıpladık :)
Babam  yüzündeki mutlu ifadeyle bizi seyretti Arada bize eşlik etti..

Saat geç olduğu için gelir gelmez uykuya daldım..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...