Sayfalar

22 Aralık 2012

Yeni Kitaplarım ve Oyunlarım..


Kitaplarımın arasına  eklenen yeni kitaplarım..Matematik kitabını çok sevdim aynı gün bitirmek için uğraştım..Uykum geldiği için ertesine güne bıraktım sonrasında babamla devam ettim kitabıma..

Son zamanlarda sabahları okula giderken yeni bir oyun buldum kendi kendime. Hava yağmurlu olduğu için yerlerde oluşun su birikintilerini bir şeylere benzetmeye çalışıyorum.

İnceleyerek hayal gücümle benzetme yapıyorum.Olur olmaz her biriken suyun başında durup bakıyordum bazılarını bazen bir dinozor bazen bir ağaca benzetiyorum.

Benim babam bir dev kitabını okuduk.Eğlenceli güzel bir kitap.Hava durumu ve mevsimler kitabını inceliyoruz şimdilerde..





Bu oyunu da ben buldum topu kalemle düşürmeden tutarak koşuyoruz.Gündüz annemle akşam babamla oynuyoruz bu oyunu :))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...