Sayfalar

2 Ocak 2013

Evde Geçen 1 Hafta...

Geçen pazar başlayan hastalığımdan dolayı  evde dinlenme kararı verildi.1 hafta boyunca okula gitmedim..

Ateş,boğaz ve öksürük beni bu defa zorladı.

Pazartesi ,salı  gündüzleri gayet iyi geceleri biraz zor geçti ateşim çıktı.Tabi yerimde durmadım hopladım, zıpladım yordum gene kendimi annem her ne kadar sakin oyunlar aktiviteler seçse de ben her boş fırsatta zıplayıp kendimi yormayı başardım.


Hal böyle olunca çarşamba benim hiç halim yoktu.Annem çok kötü oldu ..
Alışkın değiller beni böyle görmeye ..

Babamı arayarak okuldan izin alıp alamayacağını sordu.10 dak sonra çalan tel. babam geliyorum dedi.
Tekrar dok. gittik.

ilaçlarıma ekleme yapıldı.Kanımdaki mikroba ve kan değerlerime bakılması için perşembe günü kan vermem gerekti.

Kan verirken ağladım anne çok kolum açıyor diye bağırmaya başladım.Ben ağlayınca annemde ağladı.
Annemle babamın korktuğu kadar zor olmamış benim kan vermem..

Tahlil sonuçlarım gayet güzel çıktı çok şükür..İlaçlara devam bitince kont. var

Tam ben iyileştim derken annem hastalandı.Geçen haftamız hep hastalıkla geçti ..

Bu arada yaptığımız etkinlikler..

Kardan Ecrin yaptık..Gramofon kağıtlarını çoğunu annem kesti  ben fazla kesmek istemedim.Büzme ve yapıştırma işlemi yaptım annem biraz yapıştırmada yardım etti..
Zaten artık gramofon kağıdı çalışmalarını çok daha çabuk yapıyorum15 dakikamızı aldı kardan Ecrin..

Annemin kestiklerini hepsini elime alıp yuvarlıyorum..Sonra ayırıp hepsini pirit sürdüğüm yere döküp bastırıyorum..
Şapka yapmak yoktu aklımızda sonradan ben  isteyince kartonumuz küçük kalmış oldu :)



Yağmurlu bir gün çalışması yaptık..



Bu çalışmada evdeki kumaşlarımızdan annemle birlikte şemsiye şekli kestik.Annem elimi tutarak kestik.Kumaş kesmek zormuş.. Şemsiyenin saplarını ben yaptım..

Bulutları annem kalemle çizdi ben pamukları  yapıştırdım.Yağmur damlalarını  annem kesti biz babamla birlikte yapıştırdık..









Tutkal çalışmasını unutmuşum ekleme yaptım :))

Tutkalı sıkarak bulutlar ve yağmur damlaları yaptık ..Üzerini mavi kum ile süsledik. Kurumaya bıraktık 2 günde kurudu.Sonra kapıma yapıştırdım.

 6-7 ay önce cama yapışan bir örümcek yapmıştık.Şeklini annem vermiş ben süslemiştim. Şimdi bulutları ben şekillendirdim..Zaten çok şekil vermeye gerek yoktu bulutlara :)
Damlaların bazıları annem bazıları ben yaptım.

Biz bu çalışmayı yaparken annemin kesme tahtasının arkasını kullandık..(Cam kesme tahtası)
Sulu boya fırçasının arkası ile şekil verdik..

Bu tip bulutlara küme bulutlar deniliyormuş.Annem kendini biraz daha iyi hissedince  tüy bulutları ve  katman bulutlarını da yapacağız..

Bashteğim bulutların fotoğrafı yukarıda..



 Hava durumu   kitabı incelerken yaptık bu çalışmaları..



Sayı çalışmaları yaptık.Eski boyama kitaplarımından bulduğumuz sayıları kesti annem .
İngilizce Türkçe olarak çalıştık.Ezbere 10 kadar ingilizce sayıları sayabiliyorum ama tek tek öğrenmek istedim bu çalışma işimize yaradı .5 sayı ile çalıştık diğer 5 sayıyı sonra yapacağız..

Parmak sayılarımız ile de oynayarak biraz daha pekiştirdik İngilizceyi..Sayıları konuşturarak eğlendik.
Biz sayılarımızı eğitim setimden keserek yapmıştık ..
Sizde kendiniz yaparak hem öğrenir hem eğlenebilirsiniz..

Yazın çekilmiş bir fotoğrafım..




8 yorum:

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun. Çalışmalar çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

Ssmeral dedi ki...

sağolun çok teşekkürederim..

Deniz dedi ki...

gecmıs olsun cocuk agzındna yazınca ınsan daha bır uzuluyor hastalıga Allah yavrularımıza hastalık kaza bela vermsın. bu arada o kardan ecrın cok tatlı gorunuyor bız de bugun pamukları doktuk ortaya bugun pamuklarla kendınce doya doya oynadı oglum yarın da ortadakı pamukları cope atmadna bırseyler yapıyım dıyordum mevsım kıs pamuktan kardan damı herkes yaptı nerdeyse bır ben kaldım ;( ben de pamuktan yusuf yapıyım. ıns. sızınkı gıbı guzel olur

Ssmeral dedi ki...

Sağolun amin ...olur sizinki de çok güzel olur kardan yusuf :))merakla bekliyoruz çalışmanızı kolay gelsin..

GüzelDuruGünler dedi ki...

çok güzelsin sen miniğim çok geçmiş olsun ne güzel faaliyetler yapmışsınız öpüyorum yanaklarından :)

Ssmeral dedi ki...

çok teşekkür ederim sağolun:)

tubanne dedi ki...

Ya maşallah çok güzel bir kızsın Azracım,kardanadamına ve bulutlarına bayıldım,çok öpüyorum ve geçmiş olsun sana da,annene de:)İnşallah birgün senin gib akıllı ve güzel bir kızım olur:)

Ssmeral dedi ki...

çok teşekkürederim güzel yazınız için :) inş. rabbim gönlünüze göre verir..benim gibi küçük bir kokoşunuz olur :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...