Sayfalar

14 Ocak 2013

ilk şikayet..

Annem beni okula almaya geldiğinde arkadaşım Ali Kaan beni anneme şikayet etti Ecrin beni dövdü diyerek. Birde ben Ali Kaan'a seni sevmiyorum demiştim onuda anlattı.

Annem şaşkınlıkla baktı  sen Azra'ya bir şey yaptın mı diyerek başladı cümlesine.Çünkü annem biliyor ki ben kimseye zarar vermem..Bana zarar vermedikleri zaman Ali Kaan suçlu olduğu için sustu benim saçımı çekti diyerek ben anlatmaya başladım.Saçımı acıttığı için bende vurdum..

Ali Kaan aslında saçlarımla oynamak isterken yanlışlıkla canımı acıtmış bende yavaş vurmuştum ama ikimizde kırılmıştık birbirimize..

Annem ikimizde yanlış yaptığımız anlatarak barışmamızı istedi.Günü tatlıya bağladık
Artık saçlarımla oynamıyor.

1 hafta gitmediğimde beni en çok özleyenlerden biri Ali Kaan olmuştu.Görünce yanıma gelerek beni öptü elimi tutarak yürüdük..

Benden 2 yaş falan büyük Ali Kaan görüşürüz bebiş diyor bana :)))
Sadece oyun saatlerinde ve yemeklerde görüşürüyoruz .Benden büyük olduğu için sınıflarımız ayrı..




                                      Doğum günümden bir fotoğraf ve Ali Kaan saçlarımla oynarken..



Akşam anneme ve babama okul yaptıklarımı anlatıyordum..
Annemle konuşmamız..

Anne Ahmet  bugün çok yaramazlık yaptı ders zamanı yerinden kalktı kitapları falan karıştırdı.

Peki sen ne yaptın kızım?

Ben yerimde uslu uslu oturdum.Çünkü ben yaramaz değilim ve Ahmet'ten  daha akıllıyım.

Afferim sana.

Acaba Ahmet'i  diğer sınıfa mı alsalar anne bizim sınıfta çok yaramazlık yapıyor ..

Yarın öğretmeninle konuşalım bakalım durum neymiş olur mu ?

Olmaz anne söylenmez ayıp olur ...

Peki kızım konuşmayalım o zaman

Tamam anne söyleme aramızda kalsın bunlar  :)))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...