Sayfalar

14 Ocak 2013

Tutku Kuşu Çalışması Ve Parmak Kardan Adamlar..

Annemin ve benim elimden parmak kardan adamlar yaptık.Annem elimi fon kartonuna çizerek kesti.
Pamukları  nasıl yapacağımı gösterdi yaptım ve yapıştırdım. 

Renkli keçeli kalemlerle ağızlar ve düğmeler yaptım.Benimki farklı olsun istiyorum anne diyerek sadece bir  tanesine şapka yaptım..
Annemin elinden olan kardan adamların şapka ve ağızlarını annem yaptı.


Buda tutku kuşumuz...Neden tutku kuşu diye anlatmama gerek yok sanırım  :)

Neyse ben gene anlatım..Eti tutku bisküvisi bitince anne ben bu paketi atmak istemiyorum bir etkinlik yapalım dedim.

Tamam kızım düşünelim cevabını alınca odamdaki etkinlik kutumun içine sakladım..
Birkaç gün sonra anne tutku poşetiyle etkinlik yapacaktık diye hatırlatma yaptım anneme..
Annem unutmuş.
Aa evet kızım tamam yapalım.
Sen unutmuşsun ne yapıcaz buldun mu?
Evet şimdi buldum ben kuş çizeceğim sende kesip yapıştıracaksın olur mu ? 
Yaşasın kuş yapıcaz tamam olur annecim..

Bu konuşmamızdan sonra annem kuşu çizerken ben tutku poşetini kesmeye çabalıyordum .
Ama kesimi kağıt gibi değilmiş kesmeye çalışırken kayıyordu ve sinirlenip kesmicem anne sen kes diyerek bıraktım..

Annem kuşu çizdikten sonra birlikte kesme fikrini sundu bende kabul ettim.Bir kısmını birlikte kestik sonra kesme işini anneme bırakarak yapıştırmaya başladım.İlk başlarda gayet iyi giden yapıştırma işlemi elim yapıştırıcı olunca kağıtlar elime yapışıp beni kızdırdılar. :) 
Annemin yardımıyla tutku kuşumu bitirdik..

İşte adı da bisküviden geliyor :)

4 yorum:

Deniz dedi ki...

Tutku kurşuna bayildim çok yaratıcı maaşallah size

Ssmeral dedi ki...

çok teşekkür ederiz güzel yorumunuz için :)

ayşe baykal dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık :)

Ssmeral dedi ki...

teşekkürederiz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...