Sayfalar

2 Ocak 2013

Yeni Yıl Partisi..

31 Aralıkta okulumuz da yapılan yeni yıl kutlamasında çok eğlendim..Babamın okulu olduğu için  sadece annem katıldı partiye..

İlk salona girdiğimde biraz şaşırdım ve heyecanlandım.Baya kalabalıktı..

Gözlerim annemi aradı.
Annemi göre kadar şaşkın şaşkın baktım etrafa görünce hemen kendime geldim. Şarkılara eşlik edip oyunların hareketlerini yaptım ..

Annem beni izlerken mutlu görünüyordu.Çok keyif almış..

Bizim için hazırlanan pastayı üfledik ve masalarımıza geçip servisi bekledik.

Biz pastalarımızı yerken öğretmenlerimiz anne ve babalarımız  için hazırlamış olduğunu oyunları oynattı.

Bende annemi izlerken keyif aldım :)

Tekrardan bizim yarışmalarımız oldu.Kapanışı herkes annesiyle oyunlar oynarken yaptık..

Bugünüm çok güzel geçti diyerek annem bana teşekkür etti bende anneme teşekkür ettim..

Cuma günü bizim için çok şirin balonlar hazırlanmış.Ben gitmediğim için pazartesi verdi öğretmenim.

Çok sevimli..Patlamasın diye salona baş köşeye koydurdum balonumu :))))















 

2 yorum:

Deniz dedi ki...

merak ettım ecrın kac yasında okula okula gıttıgıne gore benımkınden buyuk snaırım. benımkı 3 yasında

Ssmeral dedi ki...

ecrin 16 kasımda tam 3 oldu 38 ayın içinde şimdi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...