Sayfalar

11 Şubat 2013

Sayı etkinlikleri..

Babaannem'de kaldığımız 1hafta içinde gelen gidin misafirlerimizden fırsat buldukça bir şeyler yaptık

Tabaktan saat , tabaktan surat ,sayı tırtılı ve kaşık kuklalar...

Annem renkli fon kartonlarına sayıları yazarak hazırladı.Daha önce soda kapakları ile  yapmış olduğumuz saate bakarak yapmak istedim....Bazı sayılar biraz kaydı elim yapışkan olduğu için :))

Bu aralar saat öğrenme merakım var ..

Babamda tırtılın sayılarını yazarak hazırladı sırasına göre bulup yapıştırdım..

Kaşık kuklalarının resmini çekemeden rahmetlik oldular..Fon kartonundan kesip plastik kaşıkların üzerine yapıştırdık yüzünü çizdik ve gene kartonlardan  vücut yaptık ..









4 yorum:

Deniz dedi ki...

cok hos sayı etkınlıklerı yapmıssınız. ben sızın blogunuza uyeyım hatta kendı blogumda ızledıgım bloglar kısmında adresınız bıle var ama yenı poıstlaırnız ne anasayfamd aızledıgım bloglarda gorunuyor ne de sıtenıze uyleık yoluyla bana haber gelıyor. yazdıklarınızı goremıyorum ancak sızın sıtenıze ayrı bır sayfadan gırersem gorebılıyorum o yuzdne sımdıye kadarkı pastlarınızın hepsını toplu olarak daha yenı gordum bır sıkıntı mı var acaba blog adresıyle ılgılı boyle bır gerı donus aldınız mı daha once?

Ssmeral dedi ki...

çok teşekkürederim.. evet aldım ama neden olduğunu bilmiyorum şimdi ayarlarımı kontrol edeceğim.lütfen tekrar bilgi verirmisin gelip gelmediği hakkında..

Deniz dedi ki...

baktım yıne aynı lıstemde yenı yazıların gorunmuyor :(

Ssmeral dedi ki...

ayarlarına baktım ama pek anlamadığım için bulamadım nereden olduğunu :((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...