Sayfalar

25 Mart 2013

Caillou Evde Anaokulu Eğitim Seti

Set 13 kitap + akıllı  kalem ve 2 cd hediyeli..

 CAİLLOU 
Evi ve ailesi 
Anaokulu ve Arkadaşlık
Temizlik ve Uyku
Vücudumuzu Tanıyalım
Meslekler
Dünyamız , Gökyüzü  ve Mevsimler
Hayvanlar
Bitkiler
Taşıtlar ve Trafik
Doğamız ve Çevremiz
Kavramlar
Renkler
Sayılar





http://www.yumurcakdunyasi.gen.tr/ozel/973985419-caillou-evde-anaokulu-eitim-seti.html







Ben bu seti çok sevdim en çokta kalemini sevdim tabiki :) Annemin işi varken kendi başıma yapabilmek ayrı bir mutluluk..

Kızım kitap yapalım mı ?
Sana ikiyacım  (ihtiyacım) yok anne  akıllı kalemle daparım :).
Peki kızım ..
Anne bu kalem diğer kitapları okur mu ?
Okumaz annecim  o sadece kendi kitaplarını okur..
Okusa ne güzel olar dı dimi anne? ozaman hep kendim dapardım..

Bu seti aldıkları için anne ve babama teşekkür ederim...




6 yorum:

Unknown dedi ki...

Bana da alsana bundan Semra abla :D çok güzelmiş haha

Ssmeral dedi ki...

olur tatlım alırım tabi :)))

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Canım ben senin blogunu güncel olarak göremiyorum bende eklisin ama bir sorum var sanırım tekrar silip eklemeyi deneyeceğim inşallah olur :)

Ssmeral dedi ki...

inş. olur diyim ama sorun benim sitede kimse göremiyor ayrıca bakmak gerekiyormuş bende pek anlamıyorum canım bulamadım o yüzden :((

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Canım tekrar ekledim ama olmadı dediğin gibi girip bakmak gerekiyor ,bu arada bu setten memnunmusunuz Ada geçen gün bimeks te gördü istedi ama kararsız kaldım almadım caillou yu sevmiyorum die:)

Ssmeral dedi ki...

evet canım.. Bende caillou sevmiyorum ama set güzel canım.Özellikle işin varken çok işe yarıyor hem kendi kendine öğreniyorlar..cimcimemde çok sevdi..senin fıstıkta sever eminim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...