Sayfalar

30 Nisan 2013

3.5 Yaş Sendromu Var Mı ?

Annemin  netten bu konuyla ilgili edindiği sabit bir bilgi yok Ama bendeki değişiklikler çok dikkat çekici..

Daha önceki yazılarımda uykumun düzene girdiğinden bahsetmiştim ne yazık ki annem lerin mutluluğu çok
uzun sürmedi...


Geçen haftalarda boğazımın şişmesiyle ve ateşimin çıkmasıyla başlayan huzursuzluğum vardı.Şimdi iyiyim çok şükür ama o zaman ki uyku düzensizliğini hala sürdürür oldum.

Bu ara az uyuduğum halde bitmek bilmeyen enerjim var .
Sabah 8 kalkıp geçe saat 11-12 de ancak uyuyorum.Sabahları biraz zorlanıyorum..Annem bugün zor uyandın akşam erken uyursun kızım diye ümit ediyor her sabah ama sonu hüsran oluyor çünkü ben gene en erken 10.30 uyuyorum..

Bu kadar az uykuyla bu kadar enerji ne olacak sonunu merakla bekliyoruz..Annem hasta olmamamdan korkuyor yorgun düşüp..

Son günlerde konuşurken çok sesli konuşmaya başladım.
Hatta bağırarak ve şımararak konuşuyorum..
Kendi kendime vuruyorum. 
İnatlaşmaya başladım.

En çokta uyku konusunda  inatlaşıyor um annem uyu kızım dedikçe ben uyumayacağım diye mızıldanıyorum  bazen ağlıyorum .Ne deseler tersini yapıyorum.Annem benimle inatlaşmadan durumu çözmeye çalışıyor. Sabrını taşırır samda olan bana oluyor ağlıyorum..
Hatamı anlamak için düşünme koltuğuna gidiyorum 3 dakika düşünüp ,özür dileyip kalkıyorum..

2 yaş sendromu diye bir şey yaşamamışım .. 3.5 yaşında ne sendromu yaşıyorum bilemedik doğrusu :))

Annem ile Babam okuldan değişik huylar kaptığımı ve bunların doğru olmadığı konusunda benimle koştular..

En kısa zamanda kendime gelmeliymiş im.
İyi yönlerde de kazandığım değişiklik kendi kendime uzun süreli oyun oyana biliyorum artık.Önceden tek oynamaktan çok sıkılır hemen yanıma birini bulurdum şimdi annemin işi varken ben kendim oynuyorum yokken gene kendim oynamayı pek tercih etmiyorum  :)))

En çok oynadığım oyuncakları ise sonraki yazımda anlatacağım..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...