Sayfalar

1 Nisan 2013

Saçlarım kesildi...



16 Martta  ilk defa saçlarım kesildi doğduğumdan beri hiç kesilmemişti  böyle ..Uzun zamandır kestirmeyi düşünen annem en sonunda kararını verdi  kıyamıyordu saçlarıma  ama artık çok kırık ve cansız göründüğünü düşünerek kestirdik.

Önce saçlarımın kesilmesini istemedim oturmadım  koltuğa annem çok güzel olacağını ve benim saçlarımdan sonra annemde saçlarını kestireceğini söyleyince kabul ettim..Saçlarımın kesilirken Ayşegül ablada ojelerimi sürdü.Hiç sıkılmadan  saç kesisim bitmiş oldu..

Babamında orada olup beni izlemesi çok güzeldi....Bu cilveler babama tabiki :)

Annem ilk saçlarım olduğu için saçlarımı saklayacakmış..
Saçlarımın ilk makasla tanışma hikayesi biraz farklı :)















ÖNCESİ...



SONRASI..













Gelelim saçlarımın makasla tanışma hikayesine 16 şubat cumartesi kendi kendime arabalarım ile oynarken 
arabanın tekerinden çıkan sesi dinlemek için tekerlerini çokça çevirip kulağıma götürdüm.Ve kenarlardan çıkan saçım tekere dolandı ağlamam ile içeri koşan annem ile babam  hemen saçımı keserek çıkardılar :)
Bir daha ses dinlemek mi? artık uzaktan dinliyorum :)))






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...