Sayfalar

9 Temmuz 2013

KUZEY TEPE AT ÇİFTLİĞİ ..

 




Bu pazar çok güzel bir pazar günüydü.At çiftliğine gidip  at bindim ... 

Önce oturup binenleri seyrettik. 


Kursa gelen 9 yaşındaki bir ablanın at üzerinde yaptıklarını seyrederken iyice sabırsızlandım.Sabırsız bekleyişten sonra  sıra bana geldi..


Önce büyük ata bindim adı Güneş

Güneş biraz rahatsızmış sinekler ısırmış kaşınıyordu bu yüzdende güneş gitmek istemedi güneş ile gezintim kısa sürdü..  

Tedavi oluyormuş..Bir daha ki gidişimize iyileşmiş olur inşallah.


Abilerden duyduğum iltifatlar da çok hoşuma gitti. Hepsi birden bugüne kadar ata en çok yakışan kızın ben oğluğumu söylediler.. Güzel sözlere bayılırım zaten :))  

Sizce de yakışmış mıyım  ?

Güneş huzursuz olunca  bende biraz tedirgin oldum.Binmek istemedim. Annem ve babam ile küçük atlarını seyredip  görevli abinin  tavsiyesi üzerine Gözde isimli atı seçtik.



   Gözdeyi çok sevdim :))

Salıncak  ve manzara keyfiyle  at çiftliğindeki günümüzü bitirmiş olduk..



                       


                                                















2 yorum:

Deniz dedi ki...

cok guzel. ben de oglumu ata bınmeyı ogrenmesı ıcın bır kursa vermek ıstıyorum ama henuz kucuk oldugunu dusunuyorum. Adem gunes ozellıkle at bınme ve atıcılık ok gıbı sporları cocuklara ogretmenın onlaırn gelısımı ıcın bır baska canlıyı control etme ve kendı vucusdunu nasıl yonetecegı konusunda cok faydalı olacagını soyluyor. ben de oglum uygun bır yasa gelınce goturmek ıstedıgımde postunu cok sevdım. ıns sonrakı gıdısınızde de gunes ıyılesır de kızınız sevınır ;)

Ssmeral dedi ki...

çok teşekkür ederim. evet biraz daha büyümeleri lazım bizim kuzuların bende çok istiyorum binicilik kursu..inş. iyileşir :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...