Sayfalar

19 Eylül 2013

El ve Ayak Baskımdan Papağan Yaptık..Horoz yaptık..Kelebek süsledim..

Benim acele etmem sonucu bizim papağanın kanatları  biraz yukarıda oldu :) Siz yaparsanız ayak parmaklarının oradan basın ilk el baskısını : ))

Öylede olsa çok şirin duruyor ben çok beğendim ...Herkese söylüyor ve gösteriyorum..

Horozumuz..




Böyle şeyleri yapmayı çok seviyorum.. Yırt -Yapıştır.. Tam bana göre..

Bu sene ev okulundayım :) Seneye anaokuluna tam gün gideceğim için bu sene evde kalmamın daha iyi olacağına karar verdik. Ev okulunu sevdim...Annemi biraz sıkılıyorum sanırım çünkü sürekli birşeyler yapmak istiyorum. :))


Gerçi annem benle etkinlik yapmaktan oyuın oynamaktan keyif alıyor .. Birde işi varken kendim oynasam daha güzel olacak..Nedense kendim oynamayı pek sevmiyorum..Annem işi varken bu kelebeği yapmam ikimiz içinde iyi oldu ..

Başka çocuklar gibi Tv izlemeyi de pek sevmiyorum.Haftalarca istemediğim oluyor hatta 1 ay bile oldu .. 
İzlediğimde günlerde sadece yarım saat zamanım oluyor süremin bittiği söylediğinde hemen  kapatıyorum .
Annem kimse söylese herkes şaşırıyor :)))  
Anneme çok teşekkür ederim bana saattlerce tv izletmeyip benimle ilgilendiği için..

2 ,5 yaşına kadar çizgi filim bilmezdim .2,5 yaşından sonra başladım izlemeye 15-20 dak .günde..
3 yaşından sonda 30 dak. izliyordum .şimdi hala 30 dak izliyorum..Eğer severek izlediğim çizgi filimse annemden izin alıp uzatıyorum zamanı biraz daha .. 
Hatta 3 ay önce taşındığımız evimizde TV'yi kurmadık. :)
TV'den bahsetmişken  bunu da paylaşmak istedim..





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...