Sayfalar

19 Eylül 2013

Minik Coşku Çalışma Yaprakları...

Yaz tatilinde yapmam için nt 'den bu çalışma yapraklarını almıştık.

4'er sayfalık 32 haftadan oluşuyor. Her hafta 2-3 haftasını yaparız diye düşünerek almıştı annem ile babam sıkmadan yavaş yavaş çalışacaktık..

Ama hiçte öyle olmadı ben annemi sıkarak  iki gün içinde hepsini bitirdim  :)))

Sabah gözümü açar açmaz çalışma yapraklarımı alıp annemi uyandırıyordum yapalım diye..

Ah bide okumayı öğrensem kimseye ikiyacım  (ihtiyacım ) olmadan hepsini yapsam ..

Ben severek keyif alarak yaptım zaten öyle olmazsa 2 günde bitmezdi..
Laf aramızda bana kolay geldi zorladığım birkaç sayfada olmadı da değil ...

Fikir olması adına yapraklardan  bazılarının fotoğrafları...
















Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...