Sayfalar

28 Şubat 2014

Davraz Kayak Merkezi..

15 Tatilinde İstanbul'a giderken çok heyecanlıydım anneannemi , teyzelerimi, dayımı herkesi çok özlemiştim..Ama özlediğim bir şey daha vardı oda kar.Çok güzel vakit geçirdim ama beni üzen ise havanın çok soğuk olmasına rağmen karın yağmamış olmasıydı. Kar yağmayınca Isparta'ya halamlara gittiğimizde İlayda ablamlar ile Davraz'a gittik. Çok eğlendim ..Annemle ,babamla kızağa bindik.Babam kayak kaymayı öğrenmeye çalıştı ve kaydı..
Kayak kaymakta çok zevkliymiş büyüyünce bende kaymayı çok istiyorum..
Kar topu oynadık  ...

ilk defa teleferiğe bindim ilk bindiğimde korktum ama sonradan çok sevdim.Annemin yükseklik korkusu olduğundan  dağlara çıkarken baya bir korktu sonradan  annemde çok keyif aldı.. Harika bir gün geçirdik...











                                                 Davraz Hatırası tabağımız..




                                                Ecrin ,Etka yazdık :)) Etka Mesut 23+3 



(7 şubat ) 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...