Sayfalar

30 Eylül 2014

Keçeden İç Organlarımız..




Tatlı Tosbağam İle Yolculuk blogunda görünce çok beğendik bizde yaptık.

Mediha teyzeye teşekkür ederiz....

Yapım aşamasında çok sabırsızlandım :)

1 Hafta sürdü..Kardeşim ,ben ,ev ,okul, perde işleri ,hesaplar derken annem için  yorucu olsa da  fırsat buldukça yaptı..Elle diktiği içinde en çok dikim kısmı uğraştırdı.

Bittiğinde ise çok hoşuma gitti.Anneme sarılarak öptüm teşekkür ettim ..

Vücudumuz kitabımda alarak  önce organlarımı sonrada kısaca görevlerini öğrendim .. Okuldaki arkadaşlarıma tam alışınca ( yani utanmayınca ) götürüp anlatacağım :)



3 yorum:

TATLI TOSBAĞAM İLE YOLCULUK dedi ki...

Ellerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş. Sizin içinde uygunsa sayfamda paylaşmak isterim bu emeğinizi :)

Ssmeral dedi ki...

Cok tesekkurederim :) Kusurabakmayin yeni gordum yorumunuzu tabiki paylasabilirsiniz.cok mutlu olurum...

TATLI TOSBAĞAM İLE YOLCULUK dedi ki...

Sayfamda paylaştım ancak sizi etiketleyemedim. Yeniden ellerinize sağlık diyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...