Sayfalar

8 Eylül 2014

Okulumun ilk gunu..

İlk okul gunum gayet guzel gecti biraz tedirginliklerim vardi.

Arkadasim Alican'in da ayni sinfta olmasi birbirimize cesaret verdi .
İlk gittigim yil gibi degildim tabi daha rahattim ama yeni ogretmenime ve arkadaslaslarima alismam biraz zaman alacak.
 ( ev okulundan anaokula alismam )  gectigimiz sene  annem ile evdeydim benim dememle ev okulunda.

Annemle evde okuldaki gibi herseyi yaptik  egitim setimizi, sanat ektinliklerimizi, kitap okuduk,oyunlar oynadik, sarkilar soyledik annem istedigim uzerine karne bile hazirladi . 
Tek eskik arkadasti :) 

Benim tercihim herzaman ev okulu tabi ama oyle olmazmis.

Bu hafta alisma haftasi olacak o yuzden 1 saat kalip donecegiz ..

Zaten yarim gun gidecigim İcin okulda  kalma surem cok degil ..

Artik okul hayatim basladi ins.hersey guzel olurr.

 Yarin okula gitmek icin heyecanliyim erkenden yattim :))



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...